اینجا همان چیزی است که شما باید در خود مرکز دلفین بی در دبی انجام دهید

۳۸۲ بازديد

 

موزه اتحاد دبی از چندین بخش تشکیل شده و در بخش گالری آن شما اسناد ارزشمندی از سیاست کشور امارات و اسناد تاریخی زیادی را میتوانید ببینید. قیمت بازار را بدانید: مهمترین اطلاعی که باید پیش از خرید طلا از بازار طلای دیره داشته باشید قیمت آن است. بازار طلا دبی مثل بازار طلای تهران است که با ویترین هایی که طلایهای زیبا و درخشان و وجود انواع طلاهای زیبا، سنگ های قیمتی، یاقوت و مروارید همه گردشگران را جذب خود می کند. در طبقه سوم یک بخش بازی برای بچه ها وجود دارد دارای یک فواره دو سویه است. این ساحل به طول ۳ کیلومتر طول دارد و به دو قسمت تقسیم شده است، قسمتی برای شنا و قسمتی برای ورزشهای آّبی. ورزشهای آبی و پارکهای ساحلی دبی نیز طرفداران زیادی دارند. بخش دوست داشتنی مخصوص روسیه هم طرفداران خاص خودش را دارد و درست در نزدیکی درب اصلی از اولین غرفه های دهکده جهانی دبی قرار گرفته و نیز یکی از بزرگترین غرفه های موجود در این مجموعه نامبرده می شود که در آن می توانید محصولات زیادی را خریداری نمایید و اینکه محصولات و کالاهایی که می توان در اینجا خریداری کرد بیشتر شامل مجسمه های روسی که به صورت تو در تو هستند و همچنین ملاقه ها و ظروف مخصوص روس که بسیار زیبا هستند و در کنار اینها مجسمه هایی از شخصیت های مشهور روسیه و لباس های محلی بامزه شان نیز در اینجا به فروش میرسد و کلیه ساختمان های دکور غرفه مخصوص روسیه به صورت ساختمان های باستانی تزار روسیه ساخته شده است که دیدنش خالی از لطف نیست . غذاهای ایتالیایی در تمام دنیا به خصوص در میان ایرانیان طرفداران زیادی دارند. دبی یکی از جذابترین شهرهای توریستی منطقه خاورمیانه و خلیج فارس است و هرساله مسافران زیادی را از سرتاسر دنیا به خود جذب میکند.

تونل آکواریوم اصفهان - تابناک TABNAK دبی در دنیا به تجارت طلا مشهور و بازارهای طلا در دبی یکی از جاذبه های توریستی در امارت متحده عربی است. علاوه بر جاذبه های محبوب پیشین، چندین جاذبه جدید هیجان انگیز دیگر به آن اضافه شده است. بد نیست اشاره کنیم که یک مسیر پیاده در این دریاچه تعبیه شده است که گردشگران از طریق آن میتوانند نمایش فواره دبی را از فاصله 9 متری تماشا کنند. بعید نیست که تمام سفر شما در مراکز خرید بگذرد، به قدری تعدادشان زیاد است و فروشگاههای متعددی دارند که ممکن است وقت هم کم بیاورید. در این مقاله سعی کردیم تا شما را با همه چیز درباره برجمان آشنا کنیم. قرار نیست که ما، معماری گذشته مان را عین به عین تکرار کنیم بلکه بایستی با ایجاد یک پیوستگی، هویت معماری ایرانی و رفتار هوشمندانه با طبیعت را با مقتضیات زمان و تکنولوژی معاصر تلفیق کرده و معماری غنی اسلامی ایرانیِ شایسته کشور عزیزمان را در ابعادی وسیع بازتولید کنیم. این کارت هوشمند به خودی خود کاملاً رایگان نیست. مجموعه چرخ و فلک دبی پارکینگ ندارد، شما می توانید ماشین خود را در محوطه بلوواترز پارک کنید. معماری منحصربفرد این مسجد با مناره های 40 متری سر به فلک کشیده و تزئینات مختلف دیوارها و ستون ها گردشگران را مات و مبهوت می کند. شبستان اصلی این مسجد ستونهای بسیاری دارد و نقش و نگارهای سقف و تزییناتش بسیار دیدنی هستند. در آن مسجد مردان پاکی که مشتاق تهذیب نفوس خود هستند در آیند و خدا مردان مهذب را دوست می دارد.

استفاده شده است. همین طور پیش از اینکه مهمانان به سوئیت های خود وارد شوند از گل های مورد علاقه آن ها برای تزئین اتاق استفاده می کنند. لابد به قدری جذابیت داشته که وارد یکی از پرطرفدارترین داستانهای ماجراجویی شود. موزهی دیدنی دبی که به عنوان یکی از مراکز توریستی پربازدید و یکی از جاهای دیدنی دبی شناخته میشود، در سال ۱۹۷۱ در قلعهی فهیدی دایر شده است. زمانی که داخل غرفه ی روسیه می شوید، می توانید تمامی ساختمان های پر زرق و برق و جاذبه های توریستی این کشور را ببینید. برای تجربه یک ماجراجویی شگفتانگیز به این پارک زیبا بروید تا با یکی از شگفتانگیزترین مناطق توریستی دبی آشنا شوید. با بازدید از این مکان می توانید با اقوام و ملیتهای مختلف نیز آشنا شوید چرا که در هر جایی آنها را مشغول عکاسی و خرید و صحبت خواهید دید. در دبی از صبح علیالطلوع تا نیمهشب می توان چرخید و ویترینها را دید و خرید کرد؛ برای همین است که همیشه بیشترین مسافران را از بین عاشقان خرید دارد. بیشترین کالاهایی که کاربران برای خرید آنها به این مرکز خرید مراجعه میکنند عبارت اند از: پوشاک، کیف و کفش، بدلیجات و لوازم تزئینی، لوازم کامپیوتری و محصولات الکترونیکی. بخش مخصوص و پر مخاطب قطر در دهکده جهانی دبی درست از فاصله می توانید براحتی تشخیص بدهید ، به این دلیل که معماری خاص عربی و سنتی آن کاملا مشخص است چرا که همچون امارات متحده دارای ساختمان های با برجک های گرد ، جذاب و دارای هواگیر و نورگیر جالبی می باشد که لبه های منحصر به فردی با دیزاین خاصی دارند و در آن سوی ورودی بخش زیبای قطر به صورت معماری اسلامی و منحصر به فرد شهر قطر ساخته شده که شما را شیفته خواهد کرد و در ادامه در این غرفه این امکان برایتان مهیاست که علاوه بر آشنایی با تاریخ و فرهنگ مردم قطر، سوغاتی های آنها را که نظیر آثار هنری تابلو و همچنین خطاطی ها و عکس ها بوده خریداری نمایید و در انتها بدانید که قسمت قطر علاوه بر معماری سنتی ، دکوراسیونی با معماری نوین را دارد و غرفه قطر در کنار غرفه بحرین در دهکده جهانی دبی قرار دارد.

برای تهیه بلیط چرخ و فلک عین دبی میتوانید از طریق سایت اصلی، بلیط خود را به صورت آنلاین خریداری نمایید. باید در نظر داشته باشید که ساعات کاری دهکده جهانی دبی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 3.30 عصر الی 12 شب و پنجشنبه، جمعه و سایر تعطیلات رسمی از ساعت 3.30 عصر الی 1 شب می باشد که قیمت بلیط ورودی گلوبال ویلیج 15 درهم برای هر نفر است که هم می توان به صورت آنلاین و هم می توان به صورت خرید در محل تهیه نمایید و مطمن باشید که دهکده جهانی دبی سراسر تفریح و شادی است و شما عزیزان به تماشای انواع سبک های معماری جهان در یک مجموعه بی نظیر می پردازید که شما را کاملا شگفت زده می کند و حتما دوست خواهید داشت از همه غرفه ها عکس بگیرید و یادگاری داشته باشید. توضیحات نمایشگاه دهکده جهانی : نمایشگاه Global Village در بیست و ششمین سال برگزاری خود در دبی به تاریخ 25 اکتبر 2023 الی 29 آپریل 2024 مصادف با 3 آبان 1402 الی 9 اردیبهشت 1403 برپا می شود و مدت زمان این نمایشگاه 6 ماه است. بازه کاری دهکده ی جهانی دبی بین سال های 2021 تا 2022 از تاریخ ۲۶ اکتبر ۲۰۲۱ مصادف با ۴ آبان ۱۴۰۰ تا ۱۰ آپریل ۲۰۲۲ مصادف با ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ می باشد. زمستان پنگوئنها مصادف با فصل تابستان دبی است. ما در این مقاله به بررسی فرودگاه های بین المللی دبی پرداخته ایم و شما را با امکانات و خدمات رفاهی این فرودگاه آشنا می کنیم. از دیگر مکان های نزدیک به لاست چمبرز میتوان به پارک آبی آکوانچر، رستوران هاکاسان، پارک شیر دریای، نخل جمیرا که لاست چمبر در آن قرار دارد اشاره کنیم.

خیابان جمیرا بهترین خیابان دبی برای هتل است و شما در آنجا معروفترین هتل دبی به نام آتلانتیس را خواهید دید که با پارک آبی جذابش خودنمایی میکند. 30 دقیقه قایق سواری سنتی Abra شما را به فواره نزدیک می کند تا بتوانید دید بهتری از مناظر تماشا کنید. به گزارش صدای ایران به نقل از فرارو، حاکم دبی از مسیر دوچرخه سواری جدید در ساحل جمیرا دبی بازدید کرد. شترسواری، شن سواری، ماشین های اسباب بازی چهار چرخ، اسب سواری و موارد دیگر از این تفریحات هستند. این مجتمع شگفت انگیز با داشتن فروشگاه های متعدد و متنوع از برندهای مطرح و لوکس و برخورداری از جاذبه ها، امکانات و تفریحات مختلف جزو پربازدیدترین و محبوب ترین مراکز خرید و سرگرمی دنیا شناخته می شود. برای افرادی که می خواهند بچه هاشان در یک محیط امن از تفریحات آبی دبی لذت ببرند، پارک آبی اسپلش پد برترین گزینه است، اما باید گفت که این پارک آبی برای بزرگترها خیلی مناسب و ایده آل نیست. بد نیست یکی از تورهای سافاری بیابان را هم رزرو کنید و بعد از بالا و پایینرفتن در شنهای نرم صحرا و کمی هم شترسواری، ساعتی را کنار آتش و چادرهای صحرایی با موسیقی عربی بگذرانید.

این امکانات باعث میشود تا مشتریان این مجتمع تجاری تجربهای منحصر به فرد را در آن داشته باشند و دفعات بعد نیز به این مجتمع تجاری برگردند. برجمان به عنوان بلندترین مرکز خرید لوکس دبی شناخته میشود و برندهای معتبری نظیر لویی ویتون، گوچی، کارتیر و بولگاری در آن حضور دارند. داخل برج خلیفه، بلندترین برج جهان، دنیای جدید تجملاتی و اغلب تیره هتل آرمانی دبی قرار دارد. جالب است که بدانید تراس هتل در قالب ۶ قطعه و توسط یک کشتی بزرگ از فنلاند به دبی آورده شده است. وجود حیاط بزرگ و فضای سبز زیبا میتواند گزینهای مناسب برای گذران اوقات فراغت شما باشد. این مجتمع تجاری بعد از بازسازی قسمت شمالی در سال ۲۰۰۴، فضای معماری هر دو ساختمان را یکپارچه کرد. پارت نامبر JA ژاپن به نسبت پارت نامبر LLA، دارای محدودیت بیشتری است و محدودیت Part Number ژاپن به صدای شاتر آن ختم میشود که نمیتوان آنرا حتی با سایلنت کردن گوشی هم قطع کرد و به دلیل مسائل امنیتی این کشور و ممنوعیت عکس برداری در بعضی اماکن، صدای شاتر دوربین فعال باشد. این بخش که مختص کشور ایران می باشد یکی از بزرگ ترین و جذابترین غرفه های موجود در دهکده جهانی دبی است و همچنین یکی از برترین و محبوب ترین آنها که در ورودی آن نقش ها و بناهای از تخت جمشید با رنگ طلایی دوست داشتنی و بسیار عالی استفاده شده و همچنین در سر درب این بخش ، علامت شاهنشاهی هخامنشیان و ساسانیان دیده میشود و در داخل غرفه ایران می توانید در تمامی قسمت های آن معماری های سنتی ایرانی ، کاشی کاری ها و همچنین آجرهای سفید و کرم را که از معماری سال های اخیر و نیز معماری باستانی ایران به خوبی مشاهده کرده ، اما شکل ظاهری کلی آن بیشتر به مکان های مربوط به دوران باستان شبیه می باشد ؛ در ضمن اگر مسافر دبی هستید بدانید که در اینجا در غرفه ایران مغازه های متنوعی هم وجود دارد که غذاهای اصیل و سنتی ایرانی را به معرض نمایش و فروش گذاشته اند و در کنار آن ها غرفه هایی از صنایع دستی جذاب ایرانی هم برای فروش ارائه شده است ، بامزه تر اینه که در قسمتهای دیگر ان انواع آجیل و پسته و زعفران که از مهمترین صادرات ایران به حساب می آیند نیز بفروش میرسد و در ادامه اینکه در فروشگاه های این غرفه یکی از کالاهایی که زیاد دیده میشود فرش مرغوب ایرانی بوده که به جرات می توان گفت بیشتر از هر کالای دیگری مورد توجه جهانیان و توریست های غیر ایرانی قرار گرفته است ؛ در حقیقت بعد از اینکه به غرفه ایران در دهکده جهانی دبی را مشاهده کردید متعجب خواهید شد که این غرفه تفاوت عمده ای با دیگر غرفه ها در اینجا دارد و دیزاین و دکوراسیون داخل آن زیبایی و جلوه منحصر به فردی نسبت به تمام غرفه های دیگر دارا می باشد که تجربه ان را از دست ندهید .

چه هنگام روز، غروب خورشید یا شب آنجا باشید، مناظر عالی به نظر می رسند. چه یک حرفه ای با تجربه باشید و چه تازه شروع کرده اید، ساحل جبل علی شرایط عالی را برای یک تجربه گشت و گذار فراموش نشدنی ارائه می دهد. این منطقه دسترسی عالی به هتل داشته و زاوایای بسیار زیبایی را برای عکاسی به ویژه هنگام غروف آفتاب در اختیارتان قرار میدهد. بهتر است هنگام رفتن به این مجموعه یک لباس اضافی همراه خود داشته باشید و از همراه داشتن وسایل و اشیای قیمتی مثل ساعت و طلا خودداری کنید. چنانچه در تور دبی به دنبال رزرو هتل برج العرب دبی می باشید، با ما در ارتباط باشید. البته لازم به ذکر این نکته است که حتی اگر به خرید کردن علاقه نداشته باشید، میتوانید در دبی مال سرگرمیهای جالب دیگری پیدا کنید. این منطقه برای کسانی که قصد آشنایی با زندگی سنتی مردم دبی را دارند بسیار مناسب است. از مزایای قابل توجه این مرکز خرید، موقعیت قرار گیری مناسب در سطح است به نحوی که دسترسی آسانی از تمام نقاط شهر برای رسیدن به مرکز خرید برجمان وجود دارد. چند دقیقه دیگر رانندگی کنید و در ردیف درختان نخل مسیری وجود دارد که ابتدا به پارکینگ و سپس به ساحل منتهی می شود. از آن جایی که این ساحل بکر و ناشناخته است، میتواند مورد توجه گردشگران تور ویژه دبی قرارگیرد. این مکان بزرگترین مال در دبی است و حدود ۱۳۰۰ فروشگاه دارد به طوری که به راحتی نمیتوانید تمام آن را بگردید. درنظر داشته باشید اگر نمیتوانید شنا کنید از رفتن به استخرهای عمیق خودداری کنید و مراقب کودکان خود در این مجموعه باشید و برای سرگرمی کودکان از بخشهای مخصوص درنظر گرفته شده استفاده کنید. اگر به مرکز دلفین بی در شهر دبی بروید هرگز نمیتوانید لذت آشنایی و تعامل با دلفینها را فراموش کنید برای ثبت این لحظات خارقالعاده به قسمت عکاسی با دلفین ها بروید و در حین بازی و تفریح با این پستانداران بازیگوش عکسهای زیبایی بگیرید.

البته نا گفته نماند شهربازی آی ام جی ورلد در خیابان شیخ زاید دبی قرار گرفته است که یکی از معروف ترین و پر رفت و امد ترین خیابان های دبی است. برای خدماتی که اصلا مورد استفاده قرار نگرفته اند عودت مبلغ امکان پذیر نمی باشد. 1- مهدی هاشمی در زمان مدیریت شرکت بهینه سازی مصرف سوخت در سالهای 82 تا84 مبلغ ده میلیارد و بیست و سه میلیون و پانصد و سی و یک هزار تومان که با احتساب کاهش ارزش وجه مذکور به مدت 7 سال اکنون به مبلغ شانزده میلیارد و یکصد و شصت و دو میلیون و هشتصد و سی و یک هزار تومان رسیده اختلاس نموده و اسناد و فاکتور های جعلی ارائه کرده است. شایانذکر است که این مجتمع در مجموع ۸۰۰ هزار مترمربع زیربنا دارد که ۵۰۰ هزار متر آن مربوط به بخش قدیمی برجمان است. مرکز خرید برجمان دبی در مجموع شامل ۳۲۰ واحد تجاری مجزا است. بخش شمالی و قدیمیتر برجمان امروزه محل فروش کالاهای لوکس است. با کار در امارات و زندگی کردن در این شهر میتوان درآمد بسیار بیشتری از ایران به دست آورد و همچنین میتوانید زندگی لوکس و زیبایی را برای خود رقم بزنید. کلوپها و زمین گلف از جذابیتهای موجود در این شهر است که برای داشتن لحظات آرامشبخش بعد از دیدن و ماجراجویی در مرکز دلفین میتوانید به آنها سری بزنید و از غذا خوردن در رستورانها و کافههایی معروف این منطقه لذت کافی را ببرید. یکی از جذابیتهای شهر دبی خرید در آن است و یکی از جذابترین مراکز خرید این شهر نیز برجمان است. آن ها می توانند به جعبه های نمایش تصویری نگاه کنند و قرقره های پروژکتورها را از دوران باستان بچرخانند.

یکیدیگر از برنامههای سرگرم کننده این مجموعه، نمایش 45 دقیقهای دلفینها به همراه مربیان آنهاست. نمایشگاه پرندگان کمیاب و زیبا از دیگر بخشهای این مجموعه است که با به نمایش گذاشتن این پرندگان عجیبوغریب از طوطیها آمازون گرفته تا ماکائوهای بال سبز بینندگان خود را سرگرم میکند. نمایش آتش بازی نمادین در دهکده جهانی دبی را از دست ندهید، که هر هفته پنجشنبه و جمعه ساعت 9 شب اجرا می شود. مرکز دلفین بی در دبی امارات در تمامی روزهای هفته از ساعت 10 صبح تا 7:30 بعداظهر مشغول فعالیت بوده و در روزهای یکشنبه تعطیل است. و اینکه این دهکده در حال حاضر در خروجی جاده ۳۷ امارات متحده واقع شده است. علاوه بر این، گردشگران دهکده جهانی دبی می توانند از اتصال با کیفیت بالا اینترنت 5G در فضای باز که توسط شرکت Du ارائه شده است، استفاده کنند. فضای این موزه به بیش از 30000 متر مربع می رسد و اشعاری از شیخ محمد بن راشد بر روی مجسمه های بنا نوشته شده است. ایده این جزایر توسط «شیخ محمد بن راشد آل مکتوم» به منظور افزایش میزان جهانگردی و جذب گردشگر در دبی راهاندازی و به این شکل برنامه ریزی شد که هر جزیره به شکل یک درخت نخل و یک هلال ماه در بالای آن باشد. شهر دبی پایتخت امارت امیرنشین دبی بوده و امیر شهر دبی، محمد بن راشد آل مکتوم است.

پس حتما نباید قصد خرید داشته باشید تا از دبی مال دیدن کنید. امیدواریم اطلاعات کافی در این باره را از خواندن مقاله ما به دست آورده باشید. راستی شما اطلاعات جالب دیگری درباره برج العرب دارید؟ برای گرفتن عکس با دلفینها تنها 15 دقیقه وقت دارید و تنها میتوانید تا لبه استخر بروید و اجازه رفتن به داخل استخر به شما داده نمیشود. بیش از سه چهارم جمعیت شهر دبی را مردان تشکیل می دهند، این شهر یک کشور چند ملیتی و چند فرهنگی است که تنها ۵ درصد از ساکنان آن افراد محلی و بومی هستند و بقیه جمعیت دبی را مهاجران از سراسر جهان تشکیل دادهاند. مرکز خرید برجمان نه تنها مکانی ایده آل برای خرید محصولات مصرفی است بلکه گزنیه مناسبی برای تفریح و گذراندن اوقاتی به یاد ماندنی هم هست. در ابتدا، روبروی شهرداری دبی در بر دبی، نه چندان دور از پارک نهر دبی بود. دیگر پرندگان شکاری(نگران نباشید-اینجا پارک ژوراسیک نیست.)هم دیده شده اند که در حال خسارت زدن بوده اند ولی اجازه ندهید این مورد شما را از رفتن به پیکنیک منصرف کند. این وسیله شما را با سرعت جت مانند یک آونگ تکان می دهد و می چرخاند. مرکز دلفین دبی با تربیت حیوانات و موجودات دریایی این فرصت را به شما میدهد تا با این حیوانات شگفتانگیز از نزدیک تعامل داشته باشید. در تمام این بخشها عکاسان حرفهای حضور داردند تا لحظات لذت بخش شما را ثبت کنند. افرادی که میخواهند از این بازار متنوع و ارزان قیمت خرید کنند، ترجیح میدهند تمام حواسشان به خریدشان باشد تا بتوانند بهترین انتخاب را با مناسبترین قیمت داشته باشند.این کار نیاز به تمرکز دارد و اگر کودکی همراهشان باشد قطعا این تمرکز را بر هم میزند اما بازار مرشد دبی یک زمین بازی برای کودکان دارد که میتوانید آنها را در این مکان بازی مشغول کنید تا هم کودکان از بازی لذت ببریند و هم شما از خریدتان.

• قیمت بسته های نقره ای 1600 درهم با مزایایی به ارزش 10000 درهم است. • بسته های VIP الماس با قیمت 6000 درهم با مزایایی به ارزش بیش از 28000 درهم به فروش می رسد. بخش قدیمی آن پر از برندهای گران قیمت و لوکس است. دبی یک شهر مدرن و لوکس است و هزینه بلیط، اقامت و حملونقل در آن گرانتر از استانبول است؛ همچنین هزینه بازدید از اماکن تفریحی، خرید و خورد و خوراک نیز در دبی بیشتر از استانبول است. هزینه بلیط این قسمت شامل کودکان زیر 12 نیز میشود. همانطور که در متن خواندیم، مجتمع تجاری برجمان به عنوان بلندترین و یکی از لوکسترین ساختمانهای تجاری در دبی شناخته میشود. این برج به عنوان بلندترین ساختمان تجاری در دبی شناخته میشود و مشتریان این پاساژ معمولا افراد متمول و ثروتمند هستند. آکواریم یکی از محبوب ترین دیدنی های دبی محسوب میشود. دسترسی راحت به برج تجاری برجمان یکی از مزایای بزرگ این برج تجاری محسوب میشود. همانطور که در قسمتهای قبل به آن اشاره کردیم برجمان به عنوان یکی از مجتمعهای تجاری لوکس در دبی شناخته میشود. همانطور که در بخش قبل به آن اشاره کردیم برجمان از دو ساختمان دیگر در کنار برج تجاری خود تشکیل شده است.

” بر اساس صحبت های گروه، نام گذاری هفت ستاره توسط روزنامه نگار بریتانیایی که هتل را قبل از باز شدن بازدید کرده انجام شده است. یکی از نزدیک ترین گزینه ها میان هتل های دبی، هتل البراق دبی نام دارد. با انتخاب هتل دلمون پالاس دبی در ارزانترین تور دبی میتوانید یکی از سفرهای ارزان خود به این شهر لوکس را تجربه کنید. برج العرب: هتل برجی لوکس با ارتفاع ۳۲۱ متر که به جهت شکل بادبانی شکلش معروف بوده و چهارمین برج بلند دنیا نیز محسوب میگردد. یکی از دهها پروژه جاهطلبانه اماراتیها برای رونق صنعت گردشگری محسوب میشود. پذیرش Sandras Inn Dubai، ۲۴ ساعته است؛ در این قسمت خدمات تور، تهیه بلیط، اتاق چمدان، صرافی، چکاین/اوت سریع و کانسیرج به مهمانان ارائه میشود. سبک بودن چمدان، شما را درگیر اضافه بار و پرداخت هزینه اضافی نمیکند. دهکده جهانی چندین بار مکان خود را تغییر داد. در فصل اول حدود 500 هزار نفر از آن بازدید کردند که نشان داد این مفهوم بسیار موفق بوده و رشد آن آغاز شد. به عبارتی میتوان گفت غذاهایی متناسب با هر نوع ذائقهای را میتوان در مجموعه این رستوران را سفارش داد. این مرکز خرید را میتوان به عنوان لوکسترین مرکز عمده فروشی دبی همچنین بهترین بازارهای عمده فروشی آرایشی دبی معرفی کرد. در ادامه این مطلب از مجله تاپ تراول شما را با این دهکده دیدنی و زیبا آشنا خواهیم کرد. گردشگران در این دهکده میتوانند بناهای مشهور 32 کشور مختلف را ببیند و با آداب و فرهنگ آنها آشنا شوند. در این بخش قصد داریم دقایقی را در کنار هم به پارک آبی آتلانتیس برویم و با این پارک متفاوت و پر طرفدار بیشتر آشنا شویم. پارک وایلد وادی را در همین ساحل ساختهاند: پارکی پنج هکتاری با بیش از سی نوع بازی آبی که بر اساس افسانهی سندباد طراحی شده و دنیایی از هیجان است، سرسرههای آبی، استخر موجدار و تونلهای آبی این پارک، بین بزرگ و کوچک، طرفدار زیاد دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.